ΤΑ 5 ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ DIGITAL MARKETING

Υπάρχουν άπειρα εργαλεία που μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει στο Digital Markeitng. Το θέμα όμως είναι το κατά πόσο τα αποτελέσματα των εργαλείων αυτών χρησιμοποιούνται ορθά για να βελτιώσουν το εκάστοτε site.

1ο Google Analytics: Παρακολουθεί τις κινήσεις των επισκεπτών σου σε περίπτωση ευρέους κοινού. Θα σου δείξει πόσο και πως οι χρήστες αλληλεπιδρούν με το site σου, βοηθώντας να ανακαλύψεις τις προτιμήσεις τους στοχευμένα. Μην ψάχνεις απλά επισκέπτες, ψάξε άτομα που θα αλληλεπιδρούν με το site σου!

2ο Ubersuggest: Στόχος οποιουδήποτε έχει δικό του site είναι να έχει ποιοτικό υλικό και κίνηση. Οι λέξεις κλειδιά που θα τον αναζητήσει το κοινό του στο Internet πάιζουν τεράστιο ρόλο. Το Ubersuggest μας βοηθάει να διαπιστώσουμε κατά πόσο οι λέξεις κλειδιά που θέλουμε να μας αναζητούν όντως αποδίδουν στο site μας.

3ο Google Search Console: Η κονσόλα αυτή μας βοηθάει να εντοπίζουμε ποιες αναρτήσεις μας, τόσο σε λέξεις όσο και σε περιεχόμενο,  έχουν μεγαλύτερη απήχηση. Με τον τρόπο αυτόν εστιάζουμε περισσότερο στην κατεύθυνση που θέλουμε να κινηθούμε.

4ο Crazyegg: Μας δείχνει την διάδραση του κοινού με το site μας. Σε τι βαθμό παραμένουν στην σελίδα μας και πόσα click κάνουν. Με τα δεδομένα αυτά μπορεί ο οποιοσδήποτε να μετασχηματίσει το περιεχόμενο του site του προς την κατεύθυνση που το κοινό δείχνει μεγαλύτερη απήχηση.

5ο Subscribers: Κάθε φορά που κάποιος επισκέπτεται το site σου το πρόγραμμα αυτό ζητάει από τον χρήστη να γίνει subscriber στο site σου. Έτσι κάθε φορά που θα κάνεις μια καινούργια ανάρτηση το κοινό θα ενημερώνεται και θα επιστρέφει στο site σου.